باید بیمار نارسایی کلیه با 13٪ عملکرد کلیه دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید بیمار نارسایی کلیه با 13٪ عملکرد کلیه دیالیز

باید بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 13٪ به دیالیز؟ در واقع، برای بیمار با 13٪ عملکرد کلیه زندگی خود را در خطر بزرگ هستند، به طوری که آنها باید درمان نسبی به موقع است. با این حال، دیالیز است تنها انتخاب برای آنها نیست.
باید با 13٪ عملکرد کلیه دیالیز را بیمار است؟
به طور کلی، یک بار فراز عملکرد کلیه بیمار به 15٪ که به معنای بیماری است سقوط به ارومیه است که یک بیماری تهدید کننده زندگی به طوری که آنها نیاز به دیالیز به گسترش طول عمر بوده است. اما با توسعه فن آوری، بیمار شانس برای جلوگیری از دیالیز است.
چینی گیاهان دارویی پزشکی امید جدید به بیمار بیماری کلیوی، با اثر قابل توجه و عوارض جانبی کمی، آن است که توسط بسیاری از مردم را دوست داشت. به خوبی شناخته شده هفت روش های درمانی داغ فشرده TherapyFull حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، پا BathTherapy، چرخه درمان و انما درمان، همکاری با یکدیگر در طول درمان، آنها می توانند اثر درمانی بهتر دست یابد. توسط تخلیه مواد زائد و افزایش گردش خون برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و تعمیر یکی از آسیب دیده. بنابراین برای بیمار که در مراحل اولیه این بیماری هستند، آنها می توانند بهبودی از آن را دریافت کنید. حتی بیماران کردم پایان مرحله بیماری کلیوی درست مثل ما بالا ذکر شد، آنها نیز می تواند یک فرصت برای زندگی بهتر و طولانی تر بدون درد و رنج از دیالیز داشته باشد.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که برای بیمار نارسایی کلیه با عملکرد کلیه 13٪ در صورتی که نمی خواهید به دیالیز، آنها نیز می توانید کمک از طب چینی به دنبال. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که طب چینی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: